پیگیری مجوز جذب استخدام از سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور

سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم به همراه احمد عبدی مدیر کل ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) استان از زندانهای قم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم،در این بازدید که دکتر رنجبر مدیر کل زندانهای قم معاون استاندار را همراهی میکرد از بخش های مختلف اندرزگاه ،کارگاه های اشتغال و آشپزخانه بازدید بعمل آمد و مشکلات و درخواست های ضروری به ویژه در بخش تامین نیروی انسانی مطرح شد.

قریشی معاون استاندار در حاشیه این بازدید گفت:برنامه های خوبی در امر اصلاح و تربیت زندانیان به ویژه در بخش اشتغال در زندانهای قم در حال انجام است و با پیگیری هایی که در سطح سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورانجام میدهیم سعی می شود نسبت به جذب مجوز استخدام نیروی انسانی ویژه زندانها اقدام کنیم. 

همچنین مقرر شد تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل زندانهای استان و ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در جهت توسعه اقدامات حمایتی از خانواده زندانیان و توسعه اشتغال کارگاهی زندانها طی روزهای آتی تنظیم ،امضاء و اجرایی شود.

گفتنی در این بازدید احمدی معاون اداری مالی اداره کل هم حضور داشت بازدیدکنندگان دقایقی را نیز از مسابقه فوتسال سربازان و کارکنان زندانهای استان که به مناسبت یادبود شهدای عملیات مرصاد برگزار می شد دیدن کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha