حضور روحانیون حوزه علمیه در زندان‌‎های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 21 روحانی در زندانهای استان جهت امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با علام این خبرگفت: زندانهای استان در کنار اقدامات تأمینی و مراقبتی خود از زندانیان با تأسی از آیات قرآن در باز سازی شخصیت زندانیان به خطا رفته اهتمام جدی دارد.

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این راه با استقرار ۲1 روحانی در زندانهای استان جهت امور تبلیغی و برگزاری نماز جماعت، برگزاری تمامی مناسبتها، دعوت از قراء بین المللی، اعتکاف، احیاء شبهای قدر و توسعه برنامه های قرآنی، مددجویان را در راه بازگشت سالم به خانواده و جامعه کمک می کند که در این راه توفیقات خوبی نیز بدست آورده است .

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم تا برای باز اجتماعی شدن زندانیان از روشهای مختلف دینی و اعتقادی بویژه استقرار روحانیون مستقر در بین زندانیان، آنان را ارشاد نموده و در تغییر نگرش آنان اهتمام جدی داشته باشند.

بیژنی افزود: در ماه مبارک رمضان هر روز با جزء خوانی و روخوانی قرآن مجید توسط روحانیون و اساتید مجرب قرآنی در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان و ترویج و گسترش برنامه های دینی وقرآنی تلاش می کنیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha