نماز پرفیض جماعت با عطر و بوی رمضان در زندان مرکزی خرم‌آباد

در پنجمین روز از ماه پر فضیلت رمضان، نماز جماعت ظهر در زندان مرکزی خرم آباد به امامت حجت الإسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، از فضلای مطرح کشور برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان لرستان در پنجمین روز از ماه پر فضیلت رمضان، نماز جماعت ظهر در زندان مرکزی خرم آباد به امامت حجت الإسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، از فضلای مطرح کشور برگزار گردید.

پس از اقامه نماز ظهر و عصر، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در جمع کارکنان و مددجویان زندان مرکزی در سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته در زندان‌های لرستان پرداخت و گفت: ما در مجموعه زندان‌های لرستان در تلاشیم تا دغدغه‌های اصلی زندانیان اعم از حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان همچنین مسائل اقتصادی و اشتغال زندانیان را تا حد ممکن مرتفع سازیم.

جرعه ای از معنویت، در ماه مهربانی ها

وی افزود: بیش از ۶۳ درصد زندانیان در رشته‌های مختلف در داخل و بیرون از زندان‌ها اشتغال دارند و بابت اشتغال خود دستمزد دریافت می‌کنند که این امر تأثیر مستقیم بر سبد اقتصادی خانواده زندانیان دارد.

وی اضافه کرد از سال ۹۸ تا کنون ۱۶۳۰ زندانی بدهکار مالی با کمک خیرین، ستاد دیه، مردم و سایر ارفاقات قضایی از زندان آزاد شده‌اند و نیز بالغ بر ۷ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

مدیر کل زندان‌های لرستان به رابطه دوستانه با زندانیان اشاره کرد و گفت: رابطه حاکم بر ما، رابطه دوستانه مددکار و مددجو و مملو از احترام به شخصیت و خانواده زندانیان است و ما در مناسبت‌های مختلفی مانند نوروز، محرم، شب‌های قدر و... در کنار مددجویان بودیم.

وی سپس افزود: مجموعه این عوامل دست به دست هم داد تا رضایت جامعه هدف حاصل شود و در ادامه منجر به حضور مددجویان در مشارکت های اجتماعی گردید و همین موضوع می‌تواند یک الگوی موفق مدیریتی قلمداد شود.

کشوری تصریح کرد این یک پیام واضح برای مدیران دارد که هرجا در کنار و همراه مردم باشیم، مردم پای کار نظام اسلامی خواهند ماند .

وی افزود: امسال که از طرف مقام معظم رهبری سال رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، می‌طلبد دولت مردمی و انقلابی تلاش مضاعفی جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد.

کشوری در ادامه خود و مددجویان را به استفاده از فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان برای توبه و اصلاح دعوت کرد.

جرعه ای از معنویت، در ماه مهربانی ها

پس از سخنان مقدماتی مدیر کل زندان‌های استان لرستان، حجت الإسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، ضمن دعوت از مددجویان برای استفاده از این ماه مبارک، استمداد از اهل بیت علیهم السلام و به ویژه حضرت علی (علیه السلام) را راه برون رفت از مشکلات و مسائل دنیوی و اخروی معرفی کرد.

استاد عزیزی بیان داشتند: ما در هر حالی و هرجا که هستیم باید متمسک به حضرت علی باشیم، چرا که راه چاره و نجات ما پیروی از ولایت و تمسک به این امر است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha