هزینه مجالس ترحیم صرف آزادی ۳۵۵ زندانی در استان خراسان رضوی شد

با اهداء هزینه مربوط به مجالس ترحیم توسط خانواده متوفیان، زمینه آزادی ۳۵۵ زندانی در استان خراسان رضوی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، مدیر عامل ستاد دیه استان ضمن اعلام این خبر گفت:در دوران شیوع بیماری کرونا که بر اساس پروتکل های بهداشتی برگزاری مجالس ممنوع شده بود، با ابتکار ستاد دیه خراسان رضوی پویشی به نام مهر ماندگار آغاز به کار کرد که در این پویش خانواده یا ورثه متوفیان هزینه های مربوط به مراسمات و تشریفات ترحیم اموات خود را جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه اهدا میکنند.

جواد غفاریان قدیر زاده طوسی افزود:اردیبهشت سال ۱۴۰۰ و از ابتدای آغاز این پویش تا کنون ۲۰۶ مورد هزینه مراسم ترحیم به ستاد دیه اهدا شده که با مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ۳۵۵ زندانی جرائم مالی غیر عمد در قالب پویش مهر ماندگار از زندان های استان آزاد شدند.

وی ضمن قدردانی از خیرین و یاوران ستاد دیه بر لزوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این پویش تاکید کرد و گفت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با اختصاص هزینه مراسم ترحیم اموات، خیری است ماندگار که هم متوفیان و هم خانواده آنان به واسطه نجات یک انسان و یک خانواده از برکات این عمل،مستمر بهره مند خواهند بود. مدیر عامل ستاد دیه خراسان رضوی گفت:خیرین میتوانند علاوه بر واریز وجوه از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۰۴۷۹۱۱۶۱ به صورت حضوری نیز به ستاد دیه جهت انجام امور به آدرس: مشهد-بلوار شهید قانع-جنب زندان مرکزی مشهد مراجعه نمایند. انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha