عطر بهار قرآن در اداره زندان تنکابن

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های تلاوت قرآن در زندان تنکابن به صورت جزء خوانی گروهی و انفرادی و حفظ سور منتخب آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مازندران، "عباس شعبانپور" رئیس اداره زندان شهرستان تنکابن در حاشیه برگزاری این محفل قرآنی گفت: امسال آغاز بهار طبیعت با بهار قرآن و آغاز ماه مبارک رمضان مقارن شد و سفره ماه میهمانی خدا گسترده تر و رنگین تر از همیشه پهن شده است .

وی افزود، اجرای برنامه های قرآنی از جمله محفل انس با قرآن ، جزءخوانی گروهی و انفرادی ویژه پرسنل ، زندانیان و سربازان وظیفه و حفظ سور منتخب و اجرای مسابقات قرآنی و ادعیه خوانی از مهمترین اقدامات زندان تنکابن است .

"شعبانپور" توجه به قرآن و تفکر در مفاهیم و ارزشهای معنوی آن را منشاء آرامش و اطمینان بخشیدن به قلب و ذهن انسان دانست و اظهار داشت: در زندان هیچ چیز به اندازه قرآن به انسان آرامش، امید و خودباوری نمی دهد و بی شک هرچه در بسط و توسعه فرهنگ قرآنی گام برداریم، راه های بازگشت به جامعه برای زندانیان هموار تر خواهد شد.

رئیس اداره زندان شهرستان تنکابن گفت: برنامه جزء خوانی روزانه ویژه پرسنل قبل از ساعت اداری و برنامه جزء خوانی زندانیان بعد از صبحانه در نمازخانه و کلیدور اصلی زندان برگزار می گردد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha