رهایی از قصاص نفس در زندان دشتستان با گذشت و رافت اسلامی اولیاء دم

همزمان با سال نو و ماه پرخیر و برکت رمضان بار دیگر جلوه های ایثار و گذشت در زندان دشتستان منش والای اولیای دم را نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های بوشهر، زندانی محکوم به قصاص زندان دشتستان پس از گذشت هشت سال تحمل حبس با تعامل و مساعدت مرجع محترم قضایی، اعضای کمیته صلح و سازش ومددکاران زندان دشتستان، معتمدین و صلح یاران محلی شهرستان کنگان و بزرگ منشی و همچنین ایثار و نیک اندیشی اولیای دم مورد بخشش و گذشت قرار گرفته و از چوبه دار رهایی یافت.

سید محتشم حسینی مدیرکل زندانهای استان بوشهر، با اشاره به گذشت اولیای دم از این محکوم به قصاص ابراز داشت: امسال و در نخستین روز کاری سال این اقدام ارزشمند از ناحیه خانواده اولیای دم نوید بخش آن است که بیش از پیش سنت ارزشمند و والای گذشت در جامعه ما نهادینه گردد.

وی افزود: در سال گذشته نیز اقدامات بسیار خوبی با مساعدت مراجع قضایی، کمیته های صلح و سازش و صلح یاران در زندانها صورت گرفته و ماحصل این تلاش خداپسندانه آزادی 20 نفر محکومین به قصاص و بازگشت آنان به جامعه و خانواده های خود است و امیدواریم امسال نیز در راستای ترویج فرهنگ گذشت اقدامات خوبی را در زندانها شاهد باشیم. مدیرکل زندان های استان از اولیاء دم که به مناسبت سال نو وماه مبارک رمضان گذشت ورضایت خود را از قصاص نفس این زندانی اعلام نمودند، قدردانی بعمل آورد.

رهایی از قصاص نفس در زندان دشتستان با گذشت ورافت اسلامی اولیاء دم

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha