زندانیان جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک روزه‌داران

حمیدرضا حیدری در برنامه ویژه افطار شبکه جهانبین گفت: ۱۵۱ نفر از محکومین مالی چشم انتظار کمک مردم در جشن های گلریزان ماه مبارک رمضان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل زندان های استان در برنامه زنده تلویزیونی «بهار عاشقی» گفت: جشن های گلریزان ماه مبارک بهانه ای است تا مردم نوع دوست استان چهارمحال و بختیاری دست خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دراز کنند.

حیدری افزود: ستاد دیه استان در سال گذشته با همت مردم توانست ۱۵۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را با بدهی بیش از ۶۷۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد کند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در معرفی ستاد دیه و فرهنگ گذشت و انفاق گفت: در بیش از ۸۰ آیه قرآن کریم به اهمیت انفاق و تاثیر آن در کاهش مشکلات مردم پرداخته شده است و این وعدۀ پروردگار است که اگر کسی در راه خدا انفاق کند، انفاق او مثل دانۀ‌ گندمی است که هفتصد برابر می‌شود؛ البته خداوند اگر بخواهد، بیش از این نیز پاداش می‌دهد.

وی افزود: مراجع قضایی با پذیرش اعسار و شکات پرونده ها با گذشت بخشی از طلب خود بزرگترین کمک را به آزادی زندانیان انجام می دهند و خیرین نیز در سال گذشته در جشن های گلریزان و به طور مستمر در طول سال بیش از۲۲ میلیارد ریال به ستاد دیه کمک کرده اند.

حیدری با دعوت از مردم جهت شرکت در جشن های گلریزان افزود: جشن های گلریزان شهرکرد در فرهنگسرای یزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد و دیگر شهرستان ها نیز در طی ماه مبارک شاهد برپایی جشن های گلریزان و ضیافت کریمان خواهند بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha