نسل جدید پابندهای الکترونیک درحال تولید است

اکبرپور مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه‌آزادی و نظارت الکترونیکی از مرکز نظارت الکترونیک زندانهای خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، در راستای اجرای اولویت‌های ابلاغی رئیس سازمان زندانها و ارتقاء نظارت کیفی اجرای پابندهای الکترونیکی، اکبرپور مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه‌آزادی و نظارت الکترونیکی با حضور در مرکز مراقبت الکترونیکی استان خراسان رضوی، ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن از فعالیت های این مرکز بازدید کرد.

وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات جاری و برنامه های آتی این استان در راستای نظارت بر زندانیان دارای پابند الکترونیک ،‌ بر اجرای بازدیدهای سرزده بصورت میدانی و فراخوان زندانیان به مرکز مراقبت جهت کنترل وضعیت پابند تاکید کرد.

اکبرپور با اعلام خبر آغاز تولید نسل جدید پابندهای الکترونیکی گفت : با توسعه و پشتیبانی از سامانه پایش به زودی نظارت سیستمی به حداکثر کیفیت خواهد رسید. وی ضمن بیان اهمیت آموزش زندانیان در هنگام نصب پابند بر امضای تعهد نامه و تبیین مجازاتهای مترتب بر خطای احتمالی از سوی زندانی نیز تاکید کرد.

مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه‌آزادی و نظارت الکترونیکی سازمان زندانها ، از پروژه در حال ساخت و توسعه مرکز مراقبت الکترونیک و مرکز مراقبت پس از خروج استان نیز بازدید بعمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha