اولویت‌های اجرایی سازمان زندان‌ها در سال 1402 ابلاغ شد

با ابلاغ مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها ازسوی دکتر غلامعلی محمدی، شاخص‌های جدید اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها برای سال 1402 در دست اجرا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها با محوریت تحول و تعالی زندانبانی بویژه تأکید بر شعار سال برای تحقق در سال 1402 ابلاغ شد.

این اولویت‌ها برمدار «دانایی‌محوری» و «مدیریت علمی» زندانبانی با هدفگذاری بر توسعه فرآیند اصلاحی و تربیتی زندانیان، اقدامات تأمینی و حمایتی، اشتغال مستمر و حرفه‌آموزی در زندان‌ها و برای زندانیان، مراقبت‌های حین و پس از خروج از زندان و همچنین حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان نیازمند تعیین شده است.

این شاخص‌ها هم‌اکنون ازسوی رئیس سازمان زندان‌ها به مدیران ستادی و سایر مدیران‌کل زندان‌های استانی برای اِعمال در زندان‌ها و مراکز اصلاحی و تربیتی در سال جدید ابلاغ شده است.

گفتنی است در سال گذشته سازمان زندان‌ها با طرح اولویت‌های ده‌گانه، زمینه تحقق اهداف اصلاحی و بازسازگاری زندانیان و نیز حمایت از آنان بویژه خانواده‌های‌شان را فراهم آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha