دیدار نوروزی دکتر غلامعلی محمدی با کارکنان سازمان زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها در آغازین روزهای کاری سال جدید، با کارکنان این نهاد دیدار کرد و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی با شروع هفته کاری در سال 1402، با مدیران و سایر کارکنان سازمان زندان‌ها دیدار و عید نوروز را به آنان تبریک گفت و همزمانی آن با بهار قرآن را گرامی داشت.

رئیس سازمان زندان‌ها پس از اقامه نماز ظهر و عصر در میان کارکنان و در دیدوبازدید صمیمانه با آنان، اوقاتی شاد و سالی پر از موفقیت را برای‌شان آرزو کرد و بر بهره‌مندی همگان از سفره نعمت الهی در ماه مبارک رمضان توصیه داشت.

دیدار نوروزی دکتر غلامعلی محمدی با کارکنان سازمان زندان‌ها

وی در جمع کارکنان نمازگزار در محل ستاد گفت: امسال لطف خداوند متعال شامل حال ما شده که همزمان بهار طبیعت و بهار قرآن را توأمان داریم. امیدوارم همگی از این سفره معنویت بویژه لیالی قدر استفاده حداکثری را ببریم و برای همدیگر دعای خیر داشته باشیم.

دکتر محمدی همچنین ضمن تأکید بر توفیقات سازمان زندان‌ها درسال گذشته گفت: درسال 1401 با تلاش و مساعدت همکاران و کارکنان سازمان زندان‌ها به دستاوردهای قابل‌توجهی رسیدیم و ان‌شالله در سال جدید نیز فرآیند اصلاحی و تربیتی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان را در ابعاد مختلف خواهیم داشت.

دیدار نوروزی دکتر غلامعلی محمدی با کارکنان سازمان زندان‌ها

گفتنی است در این نشست رئیس سازمان زندان‌ها به رسم محبت و عیدانه سال جدید و بهار قرآن از کارکنان حاضر تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha