تعامل دستگاه قضایی رمز موفقیت زندان‌ها در حوزه‌های مختلف زندانبانی است

مدیرکل زندان‌های استان زنجان به همراه معاونین، روسای زندان ها و مسئولین واحدهای ستادی اداره کل، با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب زنجان با دادستان مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن گفت: زندان های زنجان در سال گذشته در بخش های مختلف به ویژه در موضوع کاهش جمعیت کیفری زندان ها و حوزه های اجرای احکام عملکرد مطلوبی کسب کرد که تمامی موفقیت ها در سایه تعامل نزدیک دستگاه قضایی استان حاصل گردیده است.

بنیادی در ادامه افزود: پرهیز از آمار سازی و کار عملیاتی سرلوحه‌ی برنامه‌های زندان های استان در سال گذشته بود که بحمدا.. نتایج این تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی همکاران در بخش‌های اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده های نیازمند آنان، فعالیت مددکاران و توسعه صلح و سازش در داخل زندان‌ها ، به روز رسانی آمار اجرای احکام زندان ها و... قابل ارزیابی است.

مدیر کل زندان های زنجان در ادامه ضمن تقدیر از دادستان مرکز استان به جهت حضور مستمر مجموعه تحت امر ایشان در داخل زندان ها اظهار کرد: قطعاً آرامش و امنیت موجود در داخل زندان ها نیازمند کار جمعی است که بخشی از این دستاورد مهم حاصل حضور مستمر قضات در بین زندانیان و رسیدگی به درخواست های آنان در داخل زندان است .

در این دیدار عباسی دادستان مرکز استان با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت زندان های استان بیان کرد: آرامش زندانیان و امنیت پایدار زندان های استان در سال گذشته به ویژه در وقایع اغتشاشات و ناآرامی ها ، نشان‌دهنده همراهی و همدلی مجموعه کارکنان زندان ها با مدیریت این مجموعه بود.

عباسی خاطرنشان کرد :در بخش‌های مختلف از جمله جلب مشارکت شرکت‌های دولتی و خصوصی برای کمک به آزادی زندانیان و همچنین توسعه اشتغال زندانیان و بهره‌گیری از ظرفیت دادرسی الکترونیکی در در حل و فصل پرونده های شورای حل اختلاف آماده همکاری و توسعه فعالیت‌هابا اداره کل زندانهای زنجان هستیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha