عفو به عشق امام حسین(ع) در ماه مبارک «ماه رمضان»

عشق به امام حسین (ع) و ایام ماه مبارک رمضان بار دیگر باعث عفو یک محکوم به قصاص در زندان شاهرود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، با ورود به سال جدید وایام با برکت ماه رمضان دل داغدار خانواده مقتول شاهرودی به عشق امام حسین (ع) تکان خورد و کاری خیر را بار دیگر رقم زد.

خانواده ای شاهرودی که در سال 1400 به خاطر یک نزاع و درگیری عزادار شده بودند خواستند در این ایام سال نو و مقارن شدن با ماه مبارک رمضان و به عشق امام حسین (ع) دل خانواده دیگر را شاد کنند.

این خانواده با گذشت از قصاص نفس اشک را در چشمان همه سرازیر کردند؛ مراقبین، مامورین یگان و مددکاران زندان شاهرود همه و همه از این اقدام دل شاد شدند چرا که جانی دوباره به یک محکوم به قصاص را برگرداند.

باید گفت که بخشش کاری سخت است چون کسی که بخشش را انتخاب میکند باید دلی به وسعت دریاها داشته باشد این اقدام نشان میدهد هنوز هم هستند کسانی که دلی دریایی دارند.

این اقدام خدا پسندانه دل خیرین و نیکو کاران شاهرودی را نیز تکان داد اینبار خیرین نیز اقدامی خاص را برای این خانواده مقتول رقم زدند.

خانواده مقتول که تاکنون به سفر معنوی کربلا مشرف نشده بودند، این اقدام آنان باعث شد تا خیرین سفر زیارتی را برای این خانواده فراهم کرده و بخاطر این اقدام شایسته قدردان این دل دریایی آنان شده باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha