آزادی ۲ زندانی محکوم مالی با کمک خیرین در اولین شب ماه مبارک رمضان

در اولین شب از ماه مبارک رمضان و آغاز برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت دو زندانی محکوم مالی با کمک خیرین از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان با آغاز ماه رحمت و پر خیر و برکت رمضان و اجرای اولین برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت دو زندانی دیگر از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

در این برنامه زنده که با حضور خیرین و بصورت زنده از شبکه اصفهان با حضور مجریان توانمند اصفهانی اجرا گردید،یک بار دیگر خیرین و مردم نوع دوست استان و کشور با کمک ۳۸۰میلیونی خود زمینه آزادی دو زندانی دیگر را رقم زدند.

بابایی مدیرکل زندان های استان در این برنامه بصورت زنده از کمک های موثر خیرین استان در آزادی زندانی و کمک به خانواده های آنان قدردانی کرد.

وی گفت:امیدواریم خیرین در سال جاری مانند ماه مبارک رمضان سال گذشته با کمک های خود زمینه آزادی اکثر زندانیان جرائم غیر عمد را مهیا و دل خانواده های آنان را در عید سعید فطر شاد کنند.

بابایی افزود:جای بسی خوشحالی ست که علاوه بر آزادی زندانیان در زمینه اشتغال و حرفه آموزی، خیرین در کمک به معیشت و حرفه آموزی زندانیان و خانواده های آنان گام های بلندتری در این سال بردارند.

هیئت رزمندگان اسلام و جمعی از ایثارگران و یادگاران ۸سال دفاع مقدس،خیرین خیریه حضرت علی بن ابیطالب و امام موسی کاظم «علیم السلام » از جمله مهمانان این شب بودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha