نوروزگاه قرآنی در زندان مهاباد
محفل انس باقرآن در یکم فروردین ماه ۱۴۰۲- زندان مهاباد

به همت مسئولین فرهنگی زندان مهاباد در عصر روز یکم فروردین ماه و همزمان با سنت نوروزگاه در مناطق غرب کشور محفل انس با قرآن به صورت باشکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ،محفل انس با قرآن باشکوهی در حسینیه محمد رسول الله (ص) زندان مهاباد با برنامه های متنوع برگزار شد .

ماموستا غفوری با حضور در مراسم محفل انس باقرآن مددجویان زندان مهاباد در اولین روز عید نوروز و همزمان با برگزاری نوروزگاه در مناطقی از غرب کشور اغاز سال نو را با تبرک آیات قرآن کریم گرامی داشت.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی ماموستا غفوری در خصوص اشاره به سال نو و بهار در قرآن کریم با اشاره به تدبیر انسان در رفتار خود و محاسبه اعمال برای سعادت اخروی به سبک های زندگی موفق قرآنی را تبیین نمود .

در ادامه جمع خوانی ایاتی از سوّر مبارکه منتخب و تلاوت مددجویان به همراه اعطای جوایز عید به فعالین قرآنی و برگزاری مسابقه معمای از نص مبارک کلام الله مجید برگزار شد .

در پایان مراسم دوساعته محفل انس با قرآن در اولین روز نوروز ۱۴۰۲ از حاملین و فعالین قرانی و حاضرین در محفل معنوی پذیرایی بعمل آمد .

نوروزگاه قرآنی در زندان مهاباد نوروزگاه قرآنی در زندان مهاباد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha