مدیرکل زندان‌های فارس در پیامی عید سعید نوروز را تبریک گفت

مدیرکل زندان‌های فارس، در پیامی حلول سال نو و عید باستانی نوروز را خدمت همکاران و خادمان اصلاح و تربیت؛ خانواده های ارجمند و گرانقدر آنان، سربازان وظیفه-حافظان نظم و امنیت در سنگر اصلاح و تربیت، مددجویان و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، متن پیام اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان فارس به همکاران به مناسبت فرارسیدن عید شریف و سعید نوروز بدین شرح می باشد:

یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و عید باستانی نوروز را خدمت همکاران عزیزم، خادمان اصلاح و تربیت؛ خانواده های ارجمند و گرانقدر همکاران گرامی، سربازان وظیفه-حافظان نظم و امنیت در سنگر اصلاح و تربیت، مددجویان و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
خداوند منان را شاکرم که توفیق داد در کنار شما عزیزان گرانقدر و همراهان پرتلاشم سالی دیگر را با فراز و نشیب بسیار اما توام با توفیقات بدیع و شایسته برای خانواده زندانبانی اسلامی استان سپری نماییم و بحمدالله توفیقات افتخار آمیزی نیز در این عرصه رقم بزنیم.
خداوند را شاکرم که در عرصه خدمت به مردم آن هم محروم‌ترین قشر نیازمند حمایت و توانمندسازی و ترمیم تربیت و همچنین حمایت از خانواده های بی پناه و نیازمند حمایت آنان همه ما توفیق داشته ایم که منشأ اثر باشیم و ان شالله این خدمات مرضی رضای حضرت تعالی را بدنبال داشته باشد.
همراهان عزیز، از شما قدر دانم که بهترین ساعت های عمر خود را به خدمت در سنگر اصلاح و تربیت اختصاص داده اید و از خانواده های شریف شما نیز قدردانم که با فراهم سازی محیطی شایسته و انرژی افزا در زندگی و کانون خانه ، موجبات ارتقای روحیه کار و خدمت شما را فراهم نموده اند و امیدوارم در سال جدید نیز همواره شاد، سرفراز، سلامت و موفق و پیروز باشید.
همکاران گرانقدر ما در مجموعه ای کار می کنیم که خدمت به انسان ها را ۲۴ ساعته بدون وقفه در ۷ روز هفته و در تمام ایام سال بعنوان یک تکلیف، رسالت خطیر، حساس، مهم و البته ارزشمند برای ما تبیین و ترسیم نموده است از این رو بروز رسانی علم و دانش و کار، ارتقا روحیه خدمتی و افزایش مطالعه پیرامون رسالتی که یکایک ما در سنگر اصلاح و تربیت عهده داریم یک اولویت است
اینجانب افتخار دارم به توفیق الهی تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته که محیطی بهتر و شرایطی شایسته تر و روح افزا تر جهت خدمت شما عزیزان فراهم سازم که ان شاالله خداوند توفیق این مهم را نصیب فرماید.
مجدداً نوروز باستانی و سال نو را خدمت شما گرانقدران تبریک و شادباش عرض می کنم و امیدوارم سال جدید از بهترین سالهای عمر پر برکت شما خوبان باشد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha