سین «سلامتی» هفت‌سین سفره زندانیان زنجان

مدیرکل زندان‌های زنجان گفت: سلامتی روحی و جسمی زندانیان اصلی ترین سین سفره هفت سین عید امسال خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،در مراسم تحویل سال نو ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با حضور در جمع زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان گفت: تحویل سال نو و ورود به آغاز سال جدید زمانی معنا پیدا می‌کند که انسان به لحاظ روحی و روانی دچار تغییر و تحول گردد و با برنامه‌ریزی و حسابرسی خود را برای نو شدن از درون آماده کند.

بنیادی در جمع کارکنان به زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان افزود: هفت سین اصلی سفره زندانیان سین سلامتی روحی و جسمی آنان است چرا که تمامی مناسبت ها و اعیاد برای دگرگونی انسان‌ها بوده و بهترین تغییر برای زندانیان پشیمانی از رفتارهای گذاشته و آماده‌سازی خود برای بازگشت آبرومندانه به آغوش خانواده و جامعه است.

بنیادی با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی(ع) اظهار داشت: امام اول شیعیان می فرماید؛ هر روز که انسان در آن گناه نکند عید است و این حدیث تذکری است برای همه انسان ها تا در طول زندگی خود با خود مراقبتی ترجمه ترک گناه کنند.

مدیر کل زندان های زنجان در پایان خاطرنشان کرد: امسال بهار قرآن مقارن با بهار طبیعت بوده و بهتر است همه ما در این لحظات پایانی سال با خود سازی و ترک‌گناه آماده ورود به ماه پربرکت رمضان شویم .

در پایان این مراسم زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان در لحظه تحویل سال هدایای نوروزی خود را از دست مدیر کل زندان های استان گرفتند.

لازم به توضیح است در لحظات پایانی سال ۱۴۰۱ مدیر کل زندان های استان به همراه معاونین ، مسئولین حفاظت ، بازرسی و فرمانده یگان حفاظت از کلیه زندان های مرکز استان بازید و با حضور در جمع زندانیان، کارکنان و سربازان آغاز سال جدید را تبریک گفتند.

پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha