زندان محور تحول و آغاز بهاری دیگر است

غلامرضا سرلک در پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت و زندان را محور تحول و آغاز بهاری برای تنبه و شکفتن دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، متن پیام غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌های استان به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره مائده، آیه 32)

آغازین روزهای بهار و تولد دوباره طبیعت، طلیعه حیات و سرزندگی و نشان از جلوه‌های بی‌همتای خالق است، فصلی که امسال به یمن رمضان المبارک، شکوفه‌های شادی و سرزندگی همراه با شهد رمضان در جسم و جانمان نشسته و توفیق اطاعت و بندگی را نصیبمان می گرداند.

فصل بهار امسال نوید بخش زمانی است که زمستان سرد و بی روح را به موسم هم‌اندیشی و هم‌افزایی، برای رسیدن به اهداف عالی بدل می کند.

معتقدیم که سازمان زندانها همچون طبیعت، که بهار نشانه و نماد بارز دگرگونی‌های آن است، می تواند در فصل زایش و شکفتن، بیش از هر وقت و جای دیگری برای تدبیر، تنبه و فرصت‌های ظهور و بروز صفت های والای انسانی اقدام کند و آینده‌ای سرشار از امید و آگاهی را برای مددجویان به خطا رفته به ارمغان آورد.

زندان محور بازدارندگی از خطاها و تحول است و کارکنان خدوم و زحمتکش عرصه اصلاح و تربیت هستند که با مسئولیت‌پذیری تمام به نگهداری و به تعالی رسانیدن زندانیان می‌پردازند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

اینجانب ضمن تبریک آغار سال نو هجری شمسی به تمامی همکاران گرامی و خانواده محترم آنان، امیدوارم در سال جدید، شاهد همراهی بیش از پیش این عزیزان برای ادامه حرکت در راستای تحقق سیاست‌های تحولی سازمان زندانها را به همراه داشته باشد.

همچنین تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و امیدوارم در پرتو این ایام مبارک و پر برکت، تمام همکاران ارجمند با ایمان ، جدیت و پشتکار در حفظ و حراست از حریم اصلاح و تربیت ، سلامت و موفق بوده و از ایزد منان تداوم عزّت و اهتمام مسئولانه همه این عزیزان را آرزومندم.

غلامرضا سرلک
مدیرکل زندان‌های استان گلستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha