آخرین نشست شورای اداری زندان‌های استان اصفهان برگزار شد

همزمان با روزهای پایانی سال آخرین نشست شورای اداری با هدف قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیران و روسای ستادی و زندان های تابعه استان اصفهان و تببین برنامه های سال 1402 برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در راستای اجرای برنامه های سال 1401 و با هدف جمع بندی و ارائه نتایج حاصله از برنامه ها و اولویت های سازمانی و همچنین تحول و تعالی قضایی کشور نشست پایانی سال با حضور روسای زندان ها و ستادی اداره کل برگزار شد.

در این نشست بابایی مدیرکل زندان های استان در طی سخنانی به تشریح فعالیت های انجام گرفته در سال 1401 پرداخت و گفت: باید از طریق اطلاع رسانی و تبلیغات صحیح آنچه را که برای دوام نظام جمهوری اسلامی اثر دارد در زندانها انجام و خدمات انجام گرفته بصورت شفاف ودرست بدون اقراق بازگو شود.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای استانی ریاست قوه قضائیه،دادستان کل کشور،هیات بازرسی و رئیس سازمان زندانها از زحمات و تلاش های مدیران وکارکنان در استان قدردانی کرد.

در ادامه این نشست امینی معاون اداری مالی و دبیر شورای اداری،مهتری معاون سلامت و اصلاح و تربیت،اسدی رئیس اداره حفاظت اطلاعات و سرهنگ مرادی فرمانده یگان حفاظت به تشریح برنامه ها-گزارش ها وبرنامه های آتی در سال 1402 پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha