۱۱۰ مددجوی ارومیه‌ای درآستانه عید نوروز از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
آخرین جلسه شورای طبقه بندی سال ۱۴۰۱ زندان مرکزی با شرکت رئیس کل دادگستری و دادستان استان

آخرین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه که با حضور رئیس کل دادگستری،دادستان و معاونین و روسای محاکم تجدید نظر استان در زندان ارومیه تشکیل شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، در بعد از ظهر روز شنبه ۲۷ اسفند ماه آخرین جلسه شورای طبقه بندی ویژه ارائه ارفاقات قانونی در زندان ارومیه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان ، معاونین و مدیرکل زندان های آذربایجان غربی برگزار شد.

دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگسنری استان آذربایجان غربی گفت: کمک به زندانیان در بند که شرایط قانونی را دارند در ایام منتهی‌ به عید نوروز و ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است عتباتی افزود در این ایام مبارک، بودن سرپرست خانواده در کنار فرزندان و اهل و عیال خود موجبات شادی و خرسندی این خانواده‌ها را فراهم خواهد آورد پس باید با نگاه حمایتی کمک کرد تا خصوصا افراد سرپرست خانواده و کسانیکه استحقاق و شرایط آن را دارند از مزایا و امتیازات قانونی بهره‌مند شوند و در کنار خانواده خود باشند. رئیس کل دادگستری استان از همکاران خود در دادگستری و زندانهای استان برای تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای طبقه بندی تقدیر و تشکر نمود و گفت امروز پرونده بیش از ۲۷۰در این شورای طبقه بندی مفصل مطرح گردید و تعداد۱۱۰ نفر از مددجویان از مزایای قانونی مثل مرخصی پایان حبس منجر به آزادی ۶مورد، آزادی تحت‌ سامانه پابند الکترونیک ۵۹مورد و آزادی مشروط ۱۲مورد، تعلیق اجرای مجازات ۸ مورد، مرخصی عادی مورد و زندان باز ۲۳ مورد بهره‌مند شدند.

انتهای خبر /

۱۱۰نفر زندانی ارومیه‌ای درآستانه عید نوروز از ارفاقات قانونی بهره مند شدند ۱۱۰نفر زندانی ارومیه‌ای درآستانه عید نوروز از ارفاقات قانونی بهره مند شدند ۱۱۰نفر زندانی ارومیه‌ای درآستانه عید نوروز از ارفاقات قانونی بهره مند شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha