۲۶۴ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند

دومین جلسه ستاد جشن گلریزان با حضور اعضا در دفتر مدیرکل زندانهای گیلان برگزار شد که در این جلسه ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران، نهادها و دستگاهای دولتی و غیردولتی و صنایع استان اعلام شد در سال جاری ۲۶۴ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان ،دومین جلسه ستاد جشن گلریزان با حضور اعضا در دفتر مدیرکل زندانهای گیلان برگزار شد. محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان از خیرین و نیکوکارن و نهاد ها و دستگاهای دولتی و غیر دولتی و صنایع استان در جهت کمک رسانی در زمینه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد استان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: به مانند هر سال این جشن مردمی با حضور خیرین از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان در کل استان برگزار می گردد.

وی ضمن تقدیر از اقدمات انجام شده توسط ستاد دیه استان گفت:‌ با استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد یک بستر مناسب خیرین گیلانی مانند همیشه یارو یاور ما در کمک رسانی برای آزادی زندانیان هستند.

محمدی اصل ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از مقامات قضایی استان به جهت کمک رسانی و تعامل ارزشمند در امورات مختلف برنامه های اصلاحی و تربیتی گفت: حضور قضات استان ، بالاخص مقامات ارشد قضایی در زندان ها ،همیشه در تمامی زمینه ها یاریگر ما بوده و با استفاده از تاسیسات حقوقی مقدمات آزادی و اشتغال به کار زندانیان را فراهم می آورند تا بستری مثبت اصلاح و اشتغال زندانیان برای کاهش جمعیت کیفری که تاثیر بسزایی در روند اصلاح شدن زندانیان دارد را به ارمغان آورند.

در ادامه علیرضا یزدانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان بیان کرد: در سال جاری ۲۶۴ زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ ۲۴۰ میلیارد تومان به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی بابیان اینکه در سال جاری با دعوت بیش از ۳۵۰ نفر از خیرین جشن بزرگ گلریزان را در تاریخ ۱۶ فروردین در سال۱۴۰۲ برگزار خواهیم کرد گفت :با حضور حجت الاسلام خلیلی رییس کل دادگستری ، دادستان مرکز استان ،‌مقامات قضایی و با حضور چهره های فرهنگی ،هنری و ورزشی در سال جدید نیز بتوانیم تعداد زیادی از زندانیان را به آغوش گرم خانواده بازگردانیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha