تقدیر مدیرکل اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها از مدیرکل فنی و حرفه‌ای ایلام

در راستای راه‌اندازی مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای در زندان از دکتر ولی زاده تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، پژمان پروین مدیرکل دفتر برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور در راستای راه اندازی مرکز ثابت فنی و حرفه ای در زندان مرکزی ایلام طی لوحی از مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام تقدیر کرد که این لوح در شورای راهبردی، مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی زندانیان توسط احسانی مدیرکل زندان های استان اهدا شد.

احسانی به اهمیت اشتغال آفرینی برای زندانیان اشاره ای داشت و گفت: مرکز ثابت فنی و حرفه ای در زندان مرکزی اولین مرکز سطح کشور بود که مستقر در زندان مرکزی ایلام راه اندازی شد که در این مرکز 27 دوره مهارتی در حال آموزش است. وی افزود: در سال 1401 بیش از 300 گواهی مهارتی برای زندانیان صادر شده است و زندانیان پس از آزادی می توانند با دریافت وام خوداشتغالی از مرکز امور خدمات اجتماعی زمینه شغل را برای خود فراهم کنند.

ولی زاده نیز در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های مثمر ثمر زندان های ایلام با هدف ایجاد اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان، اذعان داشت: این اداره کل از تمام توان و ظرفیت خود برای کمک به جامعه زندانیان و تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی بهره خواهد گرفت و با نیازسنجی هایی که در حال انجام است دوره های مختلفی برای آموزش به مرکز ثابت در زندان اضافه می شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha