ویزیت زندانیان زندان مرکزی رشت توسط پزشکان متخصص جهادی

در راستای اجرای بخشی از اولویت های ابلاغی در راستای اصلاح بهبود و فرایندهای خدمت رسانی در زندانها ، با هماهنگی های انجام شده جمعی از پزشکان متخصص پوست با حضور در زندان مرکزی رشت به معاینه ،درمان و مشاوره تعدادی از زندانیان پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان ،در راستای اجرای بخشی از اولویت های ابلاغی در راستای اصلاح بهبود و فرایندهای خدمت رسانی در زندانها ، با هماهنگی های انجام شده جمعی از پزشکان متخصص پوست با حضور در زندان مرکزی رشت به معاینه ،درمان و مشاوره تعدادی از زندانیان پرداختند.

محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان ،‌با بیان اینکه در اولویت های ابلاغی از سوی سازمان ، در اولویت چهارم تاکیدبر بهبود خدمت رسانی به گروه هدف شده است و می بایست با ایجاد بستر مناسب و تعاملات هر چه بیشتر برای خدمت رسانی و دسترسی آسان زندانیان به این مقوله مهم تمام توان خود را به کار بریم گفت :‌استفاده از ظرفیت ها مختلف برای حمایت زندانیان و خانواد های آنان می تواند در کاهش آسیب های اجتماع موثر باشدو با توانمندسازی و تعامل مستمر با بخش‌های مختلف درون و بیرون سازمان در چارچوب قانون می‌توان در پیشبرد فعالیت‌های برنامه های اصلاحی و تربیتی پیشرو بود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha