برگزاری آخرین جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی اداره‌کل زندان‌های آذربایجان شرقی در سال 1401

جلسه شورای اداری زندانهای آذربایجان شرقی با حضور جوادی مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و زندانها در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل زندانها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، جوادی مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی در ابتدای جلسه ضمن تبریک پیشاپیش عید به همه همکاران به تشریح سخنان ریاست سازمان زندانهای کشور و اهداف و برنامه های سازمان در سال پیش رو پرداخت وگفت : انجام این برنامه ها باید در جهت تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان برنامه ریزی گردد.
وی موضوع پابند الکترونیک را از موارد مورد تاکید ریاست سازمان زندانها بیان کرد و افزود: تعامل و همکاری لازم را با مراجع قضایی برای افزایش استفاده از پابند الکترونیک داشته باشید و نظارت دقیق ، مستمر و حتی حضوری بر زندانیانی که دوران محکومیت را با پابندالکترونیک می گذارند اعمال شود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه خواستار توجه ویژه به اشتغال مددجویان در زندانها شدوافزود:یکی از رسالت های عظیم سازمانها زندانها بازاجتماعی کردن مددجویان با ایجا د مهارت لازم برای آنهاست که روسای زندانها تعاملات لازم را به منظور توسعه کارگاهها وتبدیل فضاهای خالی به محلی جهت اشتغال زندانیان فراهم نمایند.

وی اظهار داشت:زندانی با پرداختن به اشتغال احساس مثبت و ارزشمندی خواهد داشت و به این باور خواهد رسید که می تواند معیشت خود وخانواده اش را پس از رهایی تامین نماید.

جوادی درادامه افزود: اخلاق مداری و روابط صمیمانه وهمدلی ووحدت در انجام امورات محوله در انجام تکالیف از ضروریات است که باید همه روسای زندان ها وهمه همکاران درحسن اجرای آن دقت لازم را داشته باشند.

مدیرکل زندان های استان یادآور شد: در تنظیم گزارش کارکرد کارکنان ساعتی به موقع اقدام شود تا همکاران ساعتی به موقع از حقوق و مزایا برخوردار بوده و با مشکلی مواجه نباشند.

این مقام مسوول تاکید کرد: رعایت نظم و انضباط اداری و حضور به موقع در محل کار از الزامات است و مدیران زندان ها خود در رعایت این مهم الگو و سرآمد باشند.

وی در ادامه به امنیت در زندانها تاکید کرد وافزود:زندان تأمین کننده امنیت برای جامعه است لذا اگر کوتاهی در انجام وظایف مان داشته باشیم خدشه به اعتبار و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت لذا باید به امنیت در زندانها توجه ویژه داشته باشیم

بنا به این گزارش، طی جلسه شورای اداری که تا بعد از ظهر به طول انجامید، اعضای شورای اداری، مسائل و مشکلات حوزه‌های مرتبط را مطرح کرده و راهکارهای لازم توسط مدیر کل اتخاذ و دستورات لازم صادر شد.

همچنین در پایان جلسه، جوادی مدیر کل زندانهای استان ضمن اهدای لوح سپاس از مدیران زندان‌ها و روسای ادارات مختلف اداره کل جهت خدمت و تلاش شبانه روزی در مسیر اصلاح و تربیت تقدیر کرد.

برگزاری آخرین جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی در سال 1401

برگزاری آخرین جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی در سال 1401

برگزاری آخرین جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی در سال 1401

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha