دیدار صمیمی مدیرکل زندان‌های استان سمنان با فرمانده نیروی انتظامی

طی معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان به همراه هیئت همراه با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، به مناسبت انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان مدیر کل زندانهای استان سمنان با فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان ضمن تبریک به سرهنگ موقوفه ای فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ، این پست را فرصت مغتنمی برای خدمت رسانی ارزنده به مردم عنوان کرد، و افزود: تامین امنیت و آرامش مردم یکی از نعمت خداوند بر مسئولین است.

کهربایی نگاه خاص فرماندهی و مسئولین بخشهای مختلف انتظامی به حل مسائل و مشکلات را نشان از روحیه بلند، روحیه معلمی و سخاوت دل و قلب آنان دانست، و تصریح کرد: همکاری بین نیروی انتظامی و اداره کل زندانهای استان تا کنون بسیار خوب بوده است و امید است در ادامه این رابطه بهتر گردد.

مدیرکل زندانهای استان سمنان پیگیری مستمر و خوب نیوری انتظامی استان سمنان را از موارد قابل قبول عنوان کرد، و افزود: تا کنون موردی گزارش نشده است که موردی از سوی زندانها به نیروی انتظامی اعلام گرددو نیروی انتظامی پیگیری نکرده باشد.

دیدار صمیمی مدیرکل زندانهای استان سمنان با فرمانده نیروی انتظامی

وی با بیان اینکه حضور فردی با تجربه در زمینه های عملیاتی در نیروی انتظامی استان سمنان افقی روشن را پیش روی استان نشان می دهد، خاطر نشان کرد: تحولات عظیمی در این مدت کوتاه با حضور فرمانده جدید در استان صورت گرفته است.

در این دیدار سرهنگ موقوفه ای فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری بین دو دستگاه، اظهار داشت: زندان مکان خاص و بسیار با اهمیت است و نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد تا مشکلات گذشته در این حوزه حل نمایید.

موقوفه ای در ادامه از برنامه های خود برای ایجاد امنیت شهر و زندانهای استان سمنان گفت، و تاکید کرد: طرح های در این خصوص طراحی شده است و در آینده به اجرا در خواهد آمد تا مردم عزیز استان در آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha