برگزاری جلسه طرح تقسیم کارملی و کنترل آسیب‌های اجتماعی استان سمنان

جلسه طرح تقسیم کار ملی و کنترل آسیب های اجتماعی با میزبان اداره کل زندانهای استان سمنان با حضور نمایندگان مربوطه و مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان در زندان مرکز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، جلسه کارگروه تقسیم ملی و کنترل آسیب های اجتماعی کار با حضور مدیرکل زندانها استان سمنان و مدیر کل امور اجتماعی استانداری و کارشناسان مربوطه از ادارات در زندان مرکزی برگزار شد.

امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان ضمن ارائه توضیح در خصوص علل تشکیل این کارگروه، تشریح کرد: ما در این کارگروه به دنبال رفع مشکلات اجتماعی در خانواده زندانیان هستیم چرا که خانواده زندانی همه نوع از آسیب های اجتماعی موجود را کسب کرده است.

برگزاری جلسه طرح تقسیم کارملی و کنترل آسیب‌های اجتماعی استان سمنان

کهربایی با بیان اینکه بالاترین آمار فرزندان مربوط به آسایشگاه های بهزیستی از مجموعه خانواده زندانیان است،افزود: زندانی در زندان دو دغدغه اساسی دارد یکی در خصوص مشکلات پرونده و دیگری که مهم ترین آن نیز است مشکلات خانواده، زندانی همیشه نگران است که زندگی خانواده به چه شکلی می گذرد.

مدیرکل زندانهای استان سمنان از برگزاری جشن بزرگ اشتغال در استان سمنان خبرداد، و عنوان کرد: در برنامه ریزی های خود برای سال جدید در تلاش هستیم تا بتوانیم جشنی بزرگ با عنوان جشن اشتغال ویژه خانواده های زندانیان برگزار کرده تا اشتغال های زندانیان و خانواده های آنان به نمایش گذاشته شود.

برگزاری جلسه طرح تقسیم کارملی و کنترل آسیب‌های اجتماعی استان سمنان

مردای مدیرکل امور اجتماعی استانداری استان سمنان با بیان اینکه طرح تقسیم کار در محورحوزه های آسیب های اجتماعی و مشکلات مربوط به آن می باشد، تصریح کرد: در این طرح مجموعه ای از دستگاه ها که در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند جمع شده تا بتوانند معظلات را با کمک یک دیگر حل کنند.

مرادی با اشاره به شاخص های این طرح در زندانهای استان سمنان، خاطر نشان کرد: تحصیل رایگان، حمایت از خانواده زندانی، جایگزینی احکام و... از جمله مواردی است که در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha