خیرین گیلانی با دادستان مرکز استان دیدار کردند

در راستای کمک رسانی به خانواده زندانیان با هدف پوشش هر چه بیشتر حمایتی از گروه هدف جلسه ای با حضوردادستان مرکز استان ، مدیر کل زندانها،مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان رشت و خیرین گیلانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،در راستای کمک رسانی به خانواده زندانیان با هدف پوشش هر چه بیشتر حمایتی از گروه هدف جلسه ای با حضوردادستان مرکز استان ، مدیر کل زندانها،مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان رشت و خیرین گیلانی برگزار که در این نشست توانمند سازی و ایجاد بستری که بتواند از انحای مختلف در کمک رسانی به آنان پیش قدم باشد بررسی شد.

در ابتدای جلسه فکور مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان رشت ضمن ارایه گزارشی جامع از عملکرد انجمن، برنامه های انجام شده و در حال اجرا برای تقویت و کمک رسانی برای خانواه زندانیان را را بیان کرد.

در ادامه فلاح میری دادستان مرکزاستان ضمن خیرمقدم به خیرین بیان داشت : خیرین همیشه درهمه حال پیشرو در کمک رسانی و همدل با جامعه هستند و هر کجایی نیاز به حضور این همدلان ارزشمند باشد بطور داوطلب حضور پیدا کرده و در جامعه همیشه نقشی پررنگ داشته و گره گشا می باشند

فلاح میری، ارایه خدمات مطلوب به خانواده زندانیان در راستای نبود سرپرست خانواده را یکی از اولویت های مهم دانست و گفت : با شدت باید پیگیر خدمات رسانی مثبت به گروه هدف باشیم و با آگاه سازی و تقویت خانواده ها می توان نگاه مثبت در جامعه را افزایش داد تا بعد از آزادی سعادتمندانه زندانی، اجتماع با آغوشی باز با آن همراه باشد .

دادستان مرکز استان ارایه خدمات مطلوب برای خانواد ها را مهم دانست و گفت : ایجاد یک بستر حمایتی مناسب در خدمت رسانی برای ارایه تسهیلات می بایست در اولویت باشد تا بتوانیم ازآسیب های اجتماعی در زمینه های گوناگون برای گروه هدف جلوگیری نماییم

در ادامه محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان ، حمایت از خانواده های زندانیان را برای دور مانده از آسیب‌های متعدد اجتماعی، فرهنگی، روان‌شناختی و اقتصادی مهم ، و حمایت همه جانبه در حفظ کرامت خانواده زندانی را هدف غایی دانست .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha