ظرفیت تشکل‌های جهادی، برای توسعه خدمات بهره‌گیری شود

مدیرکل زندان های فارس در بازدید از ندامتگاه لارستان، از نزدیک از بخش های مختلف اداری، اندرزگاهی، خدماتی و... سرکشی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در بازدید مدیرکل زندان های فارس از زندان لارستان، ضمن دیدار با کارکنان شیفت حاضر به خدمت، پیشاپیش سال نو را به آنان تبریک و برایشان آرزوی سالی پر عزت و توفیق نمود.
ابراهیمی همچنین در دیدار صمیمانه با پرسنل وظیفه، دوره خدمت را فصل جدیدی از زندگی جوانان توصیف کرد و آنان را سفارش به خود سازی، انس با معنویات و ارزش های انسانی و اخلاقی، کسب مهارت های اجتماعی و زندگی و شغلی عنوان داشت و از خدمات مدیریت زندان به سربازان ابراز رضایت نمود.
وی همچنین با همراهی اهالی رییس زندان لار، در بازدید از اندرزگاه ها و دیدار با زندانیان، به بررسی روند ارائه خدمات به آنان پرداخت و بر ضرورت استفاده از ظرفیت تشکلهای مردمی و جهادی، خیرین و فعالان واجد شرایط اجتماعی برای توسعه خدمات متنوع به زندانیان تاکید کرد.

مدیرکل زندانهای فارس با همراهی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان ، رییس فنی مهندسی اداره کل و کارشناسان حوزه نظارت الکترونیک و روابط عمومی اداره کل، با حضور در زندان لارستان از بخش های مختلف این زندان بازدید کرد.
زندان لارستان در فاصله ۴۵٠ کیلومتری اداره کل زندان های فارس در شیراز قرار دارد.

ظرفیت تشکل‌های جهادی، برای توسعه خدمات بهره‌گیری شود
انتهای خبر/
اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha