اعطاء بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان گچسارانی ویژه نوروز

در آستانه سال نو و به منظور بررسی مشکلات معیشتی خانواده زندانیان مدیر کل زندان‎های استان به همراه برخی از خیرین از خانواده‎های زندانی در شهر گچساران دیدار و از نزدیک در جریان وضعیت معیشتی آنان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در حاشیه بازدید از خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان گفت: خانواده های زندانیان در غیاب همسر و نان آور خود دارای مشکلات عدیده ای از جمله عدم توانایی تأمین نیازمندی های اولیه خود هستند که این موضوع از جمله دغدغه ها و دل نگرانی های مسئولین قضایی و سازمان زندان هاست.

وی گفت:با برنامه ریز های صورت گرفته در سطح استان با حضور مسؤلین عالی قضایی و همچنین با دعوت از خیرین و نیکو کاران سعی شده آنان را از فقر و محرومیت حاکم بر این قشر مطلع نمائیم که در آستانه سال جدید از طریق انجمن های سه گانه استان و خیرین بسته های معیشتی به خانواده های زندانیان نیاز مند اهداء شده است.

شایان ذکر آنکه در آستانه سال نو به 100 خانواده نیاز مند گچسارانی بسته های معیشتی اهداء که با حضور مدیر کل زندان ها و چندی از افراد خیر از یک خانواده زندانی بازدید و ضمن قرار گرفتن در جریان مشکلات آنان ضمن وجه نقد بسته معیشتی نیز اهداء شد.

انتهای خبر/

اعطاء بسته‎های معیشتی به خانواده‎های زندانیان گچسارانی

اعطاء بسته‎های معیشتی به خانواده‎های زندانیان گچسارانی