رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد

در راستای اولویت‌های سازمان زندانها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری در زندانها رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیر کل زندانها از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد و نسبت به رفع مشکلات قضایی زندان، اقدام لازم صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان زندان مرکزی بجنورد حجت الاسلام براتی زاده رئیس کل دادگستری، سید جواد ایلالی دادستان مرکز استان و عبدالرحیم گرجی مدیر کل زندانهای خراسان شمالی با حضور در زندان مرکزی بجنورد و مواجهه حضوری با زندانیان مشکلات قضایی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس کل دادگستری در این بازدید در سخنانی: عفو اعلامی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی را کمک به کاهش جمعیت کیفری زندانها دانست و خاطر نشان ساخت: سیاست کلان قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندانها باید با جدیت پیگیری گردد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از زندان مرکزی بجنورد

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از زندان مرکزی بجنورد

حجت الاسلام براتی زاده از زندان به عنوان یک ضرورت در جامعه یاد کرد و اعلام داشت: از این ضرورت باید در حد ضرورت استفاده شود. وی با توجه به اقدامات مؤثر انجام گرفته در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان را یک اقدام ارزشی دانست و بر تقویت این اقدامات در سال آینده تأکید نمود.

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha