بازدید مدیر کل زندانهای استان از مجتمع ندامتگاهی اصفهان

بابایی مدیرکل زندان های استان به همراه اعضای شورای معاونین اداره کل با حضور در مجتمع ندامتگاهی استان مسائل و مشکلات این مرکز را بررسی و با مددجویان نیز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان،بابایی مدیر کل زندانهای استان به همراه معاونین و روساء قسمت های مختلف اداره کل زندانهای استان از مجموعه مجتمع ندامتگاهی بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف رصد کردن فعالیت های انجام گرفته از نزدیک صورت گرفت پیرامون اقدامات موثر  و پرسش و پاسخ با مسئولین قسمت ها، نحوه انجام فعالیت ها و بررسی مشکلات حین انجام کار و رفع نواقص موجود در قسمت های مختلف با استفاده از تجربیات همکاران بحث و بررسی شد.

بابایی ضمن دیدار چهره به چهره با مسئولین قسمتها ، خواستار تلاش بیش از پیش همکاران در عرصه اصلاح و تربیت با استعانت از خداوند متعال را خواستار شد.

وی  در جمع مددجویان نیز  رهنمودهای لازم در زمینه شرکت در کلاسهای مختلف فرهنگی و قرانی ،اشتغال و حرفه آموزی و ...را بیان  و راه سعادت دنیا و آخرت و بازگشت سعادتمندانه به آغوش خانواده و جامعه را در انس با قرآن و اهل بیت دانست.

در این بازدید که بعد از وقت اداری تا قبل از ساعت خاموشی بطول انجامید، هادی لام رئیس مجتمع ندامتگاهی نیز به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام گرفته و همچنین مسائل ومشکلات مجموعه پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha