رئیس‌کل دادگستری اردبیل از مدیرکل زندان‌های استان تجلیل کرد

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با حضور در زندان مرکزی و در حاشیه مراسم پویش مومنانه، با اهدای لوحی از زحمات مدیرکل زندان‌های این استان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، حجه‌الاسلام کثیرلو، رییس دادگستری این استان با اعلام رتبه‌های برتر کسب شده توسط زندان‌های اردبیل در طول سال۱۴۰۱، آن را حاصل تلاش‌های جهادی همکاران این مجموعه و تعامل سازنده حوزه قضایی و زندان دانست و افزود: مفتخریم که در بحث اولویت‌های مشترک نهاد قضا و سازمان زندان‌ها و عمل به مفاد سند تحول قضایی توانسته‌ایم کارنامه قابل قبولی در سطح کشوری داشته باشیم.

رئیس‌کل دادگستری اردبیل از مدیرکل زندان‌های استان تجلیل کرد

در ادامه این مراسم لوح سپاسی به امضای رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان به مدیرکل زندان‌های اردبیل اهدا و از زحمات ایشان تجلیل شد.

در بخشی از این لوح آمده است: نظر به تعامل و همراهی حداکثری جنابعالی با سیاست‌ها و برنامه‌های تشکیلات قضایی استان و تدابیر و اقدامات سازنده در حوزه‌های مختلف مرتبط با مسوولیت آن اداره کل که کسب رتبه اول استان اردبیل در بین استان‌های کشور در شاخص های ۱۹گانه ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری از جمله این نتایج بوده است لذا بدینوسیله از تلاش‌ها و اقدامات جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت در حصول توفیقات مذکور تقدیر و تشکر بعمل می آید.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha