شورای اداری و جلسه پرسش و پاسخ کارکنان در زندان یاسوج

به منظور ارتقاء برنامه های نظام زندانبانی و تشریح اولویتهای سازمانی و همچنین بررسی مشکلات و موانع موجود جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ جلسه شورای اداری و پرسش و پاسخ کارکنان زندان مرکزی یاسوج ، کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه زنان با حضور مدیر کل زندان ها، معاون سلامت، اصلاح و تربیت، معاون اداری و مالی و مسؤلین حفاظت و بازرسی و دیگر مسؤلین ستادی و زندان ها در سالن اجتماعات زندان مرکزی برگزار شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در این جلسه بر لزوم استفاده از فرصت خدمت و کار در زندان تأکید و عنوان داشت: کار در زندان را بهترین فرصت و غنیمت خدمت شماریم و ضمن افتخار به کار خود در حوزه های مختلف کاری نسبت به ارائه خدمات به زندانیان و خانواده های آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

وی گفت: از افکار منفی پرهیز کنید فرصت را از دست ندهید و برای کمک به زندانیان و تغییر نگرش آنان به راه صحیح و برنامه های تربیتی تلاش نمائید.

مدیر کل زندان های استان تصریح کرد: هر چند زندان می تواند آسیب زا باشد لذا خودمان نباید در معرض آسیب قرار بگیریم، بایستی به عنوان مربی در ندامتگاهها عمل نمائیم.

این مقام مسؤل با بیان قسمتهایی از اولویتها و سخنان ریاست سازمان بیان داشت: اشرافیت بر کار و امور محوله از وظایف ذاتی ماست کما اینکه ریاست سازمان نیز(( اداره اموررا بر پایه دانایی)) میداند.

بیژنی در ادامه سخنان خود از تمامی واحدها اعم از مددکاری، فرهنگی، یگان حفاظت، مراقبین و … خواست که با داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی و ایجاد همدلی و اتحاد در جهت ارتقاء برنامه ها و فعالیتهای زندانبانی و همچنین عمل به برنامه های سازمانی عمل نمایند.

در ادامه کارکنان در فضایی آرام سؤالات، درخواستها و مطالبات خود را بیان داشته که مدیر کل زندان ها پاسخگوی آنان شد.

شایان ذکر آنکه پیش از سخنان مدیر کل زندان ها افشین نارکی رئیس زندان مرکزی به تشریح گزارشی از عملکرد زندان پرداخت.

 در پایان این جلسه نیز با اهداء لوح تقدیر از کارکنان ساعی زندان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha