جایگاه شهداء در نزد خداوند متعال وصف ناپذیر است

مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای منتسب به کارکنان زندان‌های زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان ،با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت :ماه شعبان ماه آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است و این ماه رمضان برکات بی شماری دارد و درهای رحمت و بخشش خداوند بر روی بندگان باز است.

بنیادی در این جلسه افزود: ما تا آخر عمر مدیون خانواده شهیدان هستیم چراکه ایثار و مقاومت این خانواده ها جریان انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشانده است.

مدیرکل زندان های زنجان اظهار نمود :مقام معظم رهبری (مدظله العالی)همواره در دعاهای خود آرزوی شهادت دارد و این نشان از درک بالای ایشان از مقام شهیدو استقامت و فداکاری خانواده شهداست.

بنیادی در این جلسه با تقدیر از حضور مادران و همسران شهدای منتسب به کارکنان زندان های زنجان خاطرنشان کرد :زنده نگه داشتن یاد شهداء وظیفه اخلاقی و انسانی ما بوده و نامگذاری یک روز به عنوان روز گرامیداشت شهداءصرفاً جنبه ظاهری دارد و همه ما باید در عمل مسیر این عزیزان را تا ظهور انقلاب حضرت مهدی(عج) ادامه دهیم.

لازم به توضیح است در این جلسه مدیر کل زندان های زنجان با اهدای شاخه گل ،لوح تقدیر و هدایا نقدی از سالها فداکاری و ایثار مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل آوردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha