کمک به تکمیل و ادامه ساخت اندرزگاه جدید زندان گچساران

منصور بیژنی مدیر کل‎زندان های استان به منظور بیان مشکلات عمرانی و کمک به ساخت و تکمیل اندرزگاه جدید زندان گچساران با فرماندار شهرستان گچساران دیدارو گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ در این دیدار منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با اشاره به اینکه زندانی محصول همه‎ی جامعه است و تمامی دستگاهها به فراخور وظیفه خود می بایست زندان و کمک کنند اظهار داشت: زندان امروزی جهت باز اجتماعی شدن و بازگشت آبرومندانه زندانی با هدف اصلاح و تربیت و متنبه شدن به جامعه تلاش می کند؛ لذا جهت رسیدن به این هدف بایستی همه‎ی دستگاهها و نهادها یاری رسان زندان‎ها باشند.

مدیر کل زندان‎ها گفت: به منظور مرتفع نمودن مشکلات زندان گچساران و طرح طبقه بندی صحیح و اصولی و همچنین پیاده کردن برنامه های تدوینی سازمان از جمله اشتغال، حرفه آموزی و اجراء برنامه های فرهنگی و اعتقادی نیازمند فضای مناسب و در خور شأن افراد زندانی است.

این مقام ارشد زندان های استان در ادامه بیان داشت: با پیگیری ها و تلاشهای زیاد اقدام به شروع و ساخت اندرزگاهی جدید برای زندان گچساران نموده که نیاز به تکمیل و تزریق اعتبار برای ادامه ساخت آن هستیم که انتظار می رود همکاری و مساعدت لازم صورت پذیرد.

روانبخش دیهیم خوب فرماندارگچساران نیز در این دیدار با بیان اینکه خود را موظف و مکلف به همکاری و حمایت از زندان می دانیم عنوان داشت: هر چند از نظر اعتبار در سطح شهرستان مشکلات زیادی وجود دارد ولی در زمینه تخصیص و تامین اعتبار لازم برای کمک به ادامه ساخت این اندرزگاه حمایت خواهیم نمود.

انتهای خبر/

کمک به تکمیل و ادامه ساخت اندرزگاه جدید زندان گچساران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha