آغاز احداث 2 واحد مسکونی برای خانواده زندانیان در شهرستان سرخس

با هدف توسعه خدمات به خانواده زندانیان، دو واحد منزل مسکونی برای خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت شهرستان سرخس در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، مدیرکل زندان های استان ضمن بیان این خبر افزود: در راستای اولویت هفتم سازمان زندانها یکی از رسالت های مهم انجمن های حمایت از زندانیان کمک به خانواده زندانیان نیازمند و برطرف کردن مشکلات معیشتی، اجتماعی و فرهنگی این قشر آسیب‌پذیر است.

جانفدا افزود :با توجه به اینکه برخی از خانواده ها به علت عدم حضور سرپرست، توانایی حفظ یا تامین منزل مسکونی را ندارند و این موضوع تبدیل به آسیب جدی برای خانواده زندانیان شده ، در این راستا انجمن های حمایت از زندانیان، با استفاده از منابع موجود و ظرفیت های مردمی و جهادی اقدام به تأمین مسکن مددجویان بعنوان یک اولویت می‌کنند.

احداث 2 باب واحد مسکونی برای خانواده زندانیان در شهرستان سرخس

وی خاطر نشان کرد: با همین رویکرد انجمن حمایت شهرستان سرخس با جذب مشارکت گروههای جهادی و ظرفیت خیرین اقدام به ساخت 2 باب واحد مسکونی برای خانواده زندانیان فاقد سرپناه این شهرستان کرده، که تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پس از تکمیل فرآیند ساخت، منازل در اختیار این خانواده زندانیان نیازمند قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha