آزادی 2 مددجوی زندان اهر در بازدید مدیر زندان‌های آذربایجان شرقی از منزل زندانیان

مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی در سفری که به شهرستان اهر داشت با حضور در منزل تعدادی از مددجویان در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، جوادی مدیر کل زندانهای استان در سفری که به شهرستان اهر داشت در معیت رئیس زندان اهر از منزل تعدادی از مددجویان زندان اهر بازدید وبه مشکلات آنها رسیدگی و در جریان وضعیت معیشتی آنها قرار گرفت .

جوادی در این بازدید ها در جریان وضعیت پرونده قضایی زندانیان قرار گرفت وبا هماهنگی که با مسئولین قضایی شهرستان انجام داد طی تماس تلفنی با تعدادی از خیرین وجمع آوری 400 میلیون ریال از این خیرین موجبات آزادی دو نفر از مددجویان زندان اهر را فراهم آورد.

مدیر کل زندانهای استان گفت: باید تلاش کنیم تا با کاهش آسیب‌های اجتماعی تعداد زندانیان کم شود و اگر فردی به صورت ناخواسته در زندان افتاد، با اقدامی ارزشمند به کمک وی بشتابیم.

جوادی با برشمردن آسیب‌های ناشی از زندانی شدن افراد گفت: حس خوب آزادی فردی که ناخواسته، مرتکب عملی شده و به کانون گرم خانواده برگشته؛ بی‌نظیر است و باید از این بابت از نیکوکاران و خیرین قدردانی کنیم.

آزادی 2مددجوی زندان اهر در بازدید مدیر زندانهای آذربایجان شرقی از منزل زندانیان

آزادی 2مددجوی زندان اهر در بازدید مدیر زندانهای آذربایجان شرقی از منزل زندانیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha