مراسم تکریم و معارفه رئیس زندان شهرستان بویین زهرا برگزار شد

طی حکمی از سوی مدیرکل زندانهای استان قزوین، حسن نورمحمدی به سمت رئیس زندان شهرستان بوئین زهرا منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، مراسم تکریم ومعارفه رئیس زندان بوئین زهرا با حضور مدیرکل زندانهای استان، فرماندار، رییس دادگستری، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا و جمعی از مسؤلین زندانهای استان، درسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

مدیرکل زندانهای استان دراین مراسم اظهار داشت: شغل زندانبانی، خاصه قبول مسؤلیت در زندان جز مشاغل سخت، پراسترس و با پاسخگویی بالا می باشد. لیکن باید با تأسی از برنامه ها و دستورالعمل های سازمانی این وظیفه مهم را به نحو احسن انجام دهیم .

بهرامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای آقای زکی زاده، رئیس سابق زندان بوئین زهرا گفت: یکی از مهمترین انتظارات و خواسته از رییس زندان، تغییر نگرش و اصلاح رفتار زندانیان است و این امر مهم با الگو برداری از آموزه های پیامبر اکرم(ص) وائمه اطهار(ع) و توجه دقیق به اجرای برنامه ها بویژه اولویتهای سازمانی امکان پذیر خواهد شد .

در ادامه این مراسم فرماندار و رییس دادگستری و دادستان طی سخنانی از زحمات آقای زکی زاده تشکر و ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید زندان، خواستار تعامل بیش از پیش با مسؤلین قضایی این شهرستان شدند.

مدیرکل زندانهای استان نیز درپایان ضمن تشکر از زحمات رئیس اسبق زندان بوئین زهرا، ابراز امیدواری کرد: خداوند سعادت خدمت در بخش های دیگر را به ایشان عنایت نماید.

انتهای خبر/

مراسم تکریم و معارفه رئیس زندان شهرستان بویین زهرا برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha