حال‌وهوای زندان‌های کردستان معطر به یاد شهدا شد

امور فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی سنندج طی مراسمی به مناسبت «بزرگداشت روز شهدا» از مددجویان فرزند شهید و هنرمند فعال حوزه فرهنگی و تربیتی، با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند، سالروز "بزرگداشت روز شهد " مراسمی تحت عنوان شهدا و جایگاه آنان در زندگی امروز، با حضور مدیرکل زندان‌های استان و جمع کثیری از مددجویان در زندان مرکزی سنندج برگزار شد. محمدی مدیرکل زندان‌های استان در این مراسم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز پاسداشت حرمت خون‌های ریخته شده در مسیر انقلاب، تنها محدود به زمان خاصی نیست.

حال‌وهوای زندان‌های کردستان معطربه یاد شهدا شد

وی با تأکید بر اینکه "بزرگداشت روز شهدا " فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌خصوص بین نسل جوان است، افزود: امنیت کنونی حاکم بر کشور مدیون جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس از حریم و مرزوبوم کشور است.

محمدی در محفل انس با قرآن کریم، زندانیان را به حضور در فعالیت های فرهنگی و تربیتی دعوت کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی برای تزکیه نفس است و زندگی در زندان به‌عنوان فضایی به‌دور از مشغله و کار، فرصتی مغتنم جهت کسب فضایل اخلاقی و آموزه‌های دینی در پرتو قرآن کریم است.

حال‌وهوای زندان‌های کردستان معطربه یاد شهدا شد

در پایان این مراسم از تعدادی از فرزندان شهدا نیز با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha