کاشت درخت در زمره بهترین اعمال است

همزمان با هفته درختکاری، سید حشمت‌اله حیات‌الغیب طی مراسم کاشت نهال در فضای سبز اداره کل زندان‌های استان تهران گفت: محیط زیست متعلق به همه مردم جامعه است و هر انسانی وظیفه دارد که در رشد و آبادانی آن تلاش کند تا برای آیندگان حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، مراسم هفته درختکاری که در اداره کل زندان‌های استان نیز صبح روز جاری اجراء شد، سید حشمت‌اله حیات‌الغیب ضمن سخنانی اظهار داشت: هفته منابع طبیعی به ویژه روز درختکاری فرصت مناسبی برای حفاظت از طبیعت و احیای این فرهنگ می‌باشد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران، با اشاره به ضرورت تلاش تمام نهادهای دولتی و مردمی در گسترش فضای سبز شهرها گفت: یکی از ابزارهای مفید و مناسب در برابر روند تخریب جنگل‌ها اهتمام و جدیت در فرآیند جنگل‌کاری مصنوعی و یا کمک به تجدید حیات طبیعی است.

وی همچنین تاکید کرد: محیط زیست، ثروتی الهی و متعلق به همه مردم جامعه است و در دین مبین اسلام نیز درختکاری، جزء اعمال خیر و صدقه جاریه است، هر انسانی وظیفه دارد که در رشد و آبادانی آن تلاش کند تا برای آیندگان حفظ شود.

حیات‌الغیب ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، در کنار توسعه منابع طبیعی، زندانیان رای‌باز یا افرادی که آزاد شده‌اند، مشغول به کار شده، درآمد و حقوق مناسبی برای معیشت خود و خانواده خویش تامین نمایند.

بنا به این گزارش، طی مراسم یاد شده که در زندان‌های استان تهران نیز برگزار گردید، با مشارکت شهرداری و سازمان جنگل‌ها و آبخیزداری در زندان‌های استان تهران، صدها درخت توسط مدیران، کارکنان و مددجویان غرس شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha