دستهای کوچک و دلهای بزرگ دانش آموزان

دانش آموزان دبستان دخترانه نسیبه بیرجند با جمع آوری کمک‌های نقدی 20سبد حمایتی به خانواده زندانیان اهداءکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان، دانش آموزان دبستان هیات امنایی دخترانه نسیبه بیرجند در اقدامی خداپسندانه، 18 میلیون تومان در قالب 20 سبد حمایتی به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک کردند.

مدیر دبستان دخترانه نسیبه گفت: با همت اولیای دانش آموزان در سومین مرحله کمک های مومنانه در قالب مشق احسان مبلغ 18 میلیون تومان جمع آوری شد.

فاطمه زهرا دره‌کی هدف از این پویش را فرهنگ سازی دانش آموزان وطعم شیرین کمک به همنوع و نجات از گرفتاری را عنوان کرد: هم اکنون 20سبد حمایتی ویژه خانواده زندانیان نیازمند نیز تحویل مرکز خدمات اجتماعی مراقبت بعد از خروج زندان های استان شد.

رئیس مرکز خدمات اجتماعی مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان گفت: یکی از اولویتهای مهم سازمان زندانها رسیدگی به اشتغال زندانیان و وضعیت معیشت خانواده زندانیان است و با توجه به نامگذاری سال با عنوان" تولید دانش بنیان اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری انتظار می رود اشتغال در زندان ها مورد توجه جدی قرار گرفته و خانواده ها هم از این چتر حمایتی بهره مند شوند.

الوندی افزود: خانواده های زندانیان در معرض تهدید ناهنجاریهای اجتماعی قرار دارند و در صورت توجه نکردن دستگاههای اجرایی و نهادهای حمایتی، نمی توان آینده روشنی را برای خانواده های زندانیان نیازمند تصور کرد و تمام دغدغه های ما اینست که خانواده زندانیان از جامعه ترد نشوند و فرزندان آنان از حداقل خدمات اجتماعی بی بهره نمانند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha