برگزاری نخستین جلسه هیات اندیشه ورز اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان  

با هدف استفاده از خردجمعی و تجربیات کارکنان و در راستای بهینه سازی فعالیت ها و اقدامات در زندان ها ، اولین جلسه هیات اندیشه ورز اداره کل با حضور محمدحسین خسروی مدیر کل زندان های استان ، محمدمرادی دبیرهیات اندیشه ورز و معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل و روسای دوایر ستادی در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد . 


      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان: مدیر کل زندان های استان با تبریک روز مباهله ، گفت: اهمیت داشتن مشارکت و استفاده خردجمعی از دیدگاه دکتر محمدی ریاست سازمان زندان ها نشان از ابتکار عمل ، ارتباط مستقیم با پرسنل عملیاتی ، شناسایی تخصصی مشکلات حوزه های مختلف سازمان و بهبود ساختاردارد . اشرافیت ایشان و توجه به دغدغه ها ، یقیناً بسترساز تحول درامورات سازمانی خواهد داشت . 
  خسروی در ادامه اظهار داشت:ارائه پیشنهادات و راهکارها در مسیر بهبودی و تکامل مجموعه بسیار حائز اهمیت است که نشان دهنده پویایی می باشد . 
   در ادامه حاضرین در جلسه به بیان پیشنهادات ونکته نظرات خود در حوزه های تخصصی پرداختند و تصویب 5 مورد ، سه مصوبه پیشنهادی جهت ارسال به سازمان و دو بند مصوبه داخلی به جلسه خاتمه دادند .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha