کمک بیش از 540 میلیون تومانی به خانواده زندانیان نیازمند استان سمنان

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند زندانیان استان سمنان خبرداد و گفت: در ایام پایان سال و اعیاد شعبانیه بیش از 540 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند زندانی استان سمنان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند زندانیان استان سمنان خبرداد، و گفت: در ایام پایان سال و اعیاد شعبانیه بیش از 540 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند زندانی انجام شده است.

کهربایی با بیان اینکه بیش از 176 بسته معیشتی توسط انجمن های حمایت از زندانیان تهیه و توزیع گردیده است، افزود: این اقدام توسط خیرین و انجمن های حمایت جمعا به مبلغ 113 میلیون تومان انجام شده است.

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به اهدا بیش از 170 کارت هدیه به خانواده نیازمند زندانیان استان سمنان، خاطر نشان کرد: این کارت هدیه نیز توسط خیرین تهیه و توزیع گردیده است که مجموعا بیش از 150 میلیون تومان بوده است.

وی از توزیع 223 قواره چادر و 50 عدد پیراهن مردانه در بین این خانواده های نیازمند خبر داد، و عنوان کرد: با توجه به برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف این هدایا نیز به مبلغ بیش از 16 میلیون تومانی تهیه و توزیع شده است.

کهربایی پخت و توزیع غذای گرم را در این ایام از دیگر خدمات ارائه شده دانست، و تصریح کرد: حضور گروه های جهادی در زندانها و برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده زندانیان از دیگر اقدامات این ایام بوده که انجام گردیده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha