بکارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای اشتغال‌ زندانیان

سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان به همراه امان الله برخوری مدیر بنیاد تعاون کرمان با امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت اقتصادی استانداری دیدار کردند. سیدمجتبی حسینی در این دیدار گفت: با ورود بخش خصوصی، می‌توان از ظرفیت بالای اشتغال‌زایی زندان‌ها، برای اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده آنان استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، سیدمجتبی حسینی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد تعاون و زندان‌های استان، در خصوص جذب سرمایه‌گذار، اشتغال زندانیان و استفاده از ظرفیت‌ موجود زندان‌ها، گفت: می‌توان با کمک سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده آنان، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی اولین مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در زندان مرکزی کرمان، به ارائه گزارشی از رشته‌های آموزشی در زمینه فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی پرداخت.

امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، ضمن تقدیر از فعالیت‌های اشتغال‌زایی در زندان‌های استان، به ارائه طرح‌هایی در زمینه راه‌اندازی شهرک صنعتی در اردوگاه کبوترخان پرداخت و گفت: پیگیر درخواست اداره‌کل زندان‌ها در خصوص پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی در بانک‌ها، خواهیم بود.

امان‌الله برخوری مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان، نیز ضمن تأکید بر مسئولیت اجتماعی و اداری مسئولین نسبت به اشتغال زندانیان، به ارائه طرح‌های اقتصادی در بنیاد تعاون و مشکلات پیش‌رو پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha