کسب رتبه «خیلی خوب» توسط حوزه اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های استان قزوین

دفتر اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان قزوین در ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمانی، رتبه خیلی خوب را کسب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، در مراسمی با حضور مدیرکل زندانهای استان از مسؤلین و کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی مؤسسات کیفری استان، برای کسب عنوان رتبه خیلی خوب تقدیر شد .

فرهاد بهرامی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: هدفمند سازی حرفه آموزی در زندانها منجر به کاهش تکرار جرم درجامعه خواهد شد.

وی افزود: ارتقاء برنامه آموزش های شغلی وحرفه آموزی زندانیان ، اولین اولویت و تکلیف ابلاغی سازمان زندانهاست ومی بایست در این خصوص با برنامه¬ریزی های لازم، تمامی زندانیان در زمان تحمل کیفر، تحت پوشش برنامه های شغلی بویژه حرفه آموزی قرار گیرند.

مدیرکل زندانهای استان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های زندانها، غنی سازی اوقات فراغت زندانیان است؛ افزود: این مهم با تلاش مسئولین زندان و ساخت بسترهای مناسب برای اشتغال زندانیان مرتفع خواهد شد. باید به شکلی برنامه ریزی شود تا زندانی ضمن حرفه آموزی و آشنایی با مشاغل کارآمد، در زمینه های کسب درآمد و کمک به خانواده نیز تلاش نماید .

بهرامی بر توسعه اشتغال نشسته زندانیان نیز تأکید نمود و افزود: وضعیت اشتغال در زندانهای استان روند رو به رشدی داشته ومسئولین و کارشناسان این مجموعه باید با تلاش بیشتر، از تمامی ظرفیتها برای توسعه این برنامه، اهتمام ویژه ای نمایند.

مدیر کل زندانهای استان قزوین درپایان با اشاره بر تأثیرات مثبت اشتغال بر روی زندانیان، خاطرنشان کرد: اصلاح و تربیت باید با تغییر رفتار در زندانی آغاز شود. لیکن برنامه های آموزش شغلی و اشتغالزایی، فشارها وتنش های روحی و روانی را کاهش داده و آنها به بروز رفتارهای مطلوب وسالم گرایش خواهند یافت.

درپایان این مراسم از مسؤلین وکارشناسان حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان با اهداء لوح وکارت هدیه تقدیر شد.

انتهای خبر/

کسب رتبه خیلی خوب توسط حوزه اشتغال وحرفه آموزی زندانهای استان قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha