با انتخاب دوستان مناسب و تغییر محیط اطرافتان آینده خود را تغییر دهید

مدیرکل زندان های استان همدان در بازدید از کانون اصلاح و تربیت به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، مدیرکل زندان های استان به صورت سرزده وارد کانون اصلاح و تربیت شد و از کلیه قسمت های کانون از جمله آشپزخانه، کتابخانه و خوابگاه های مددجویان بازدید کرد.

ذوالفعلی‌نژاد مدیر کل زندان های استان همدان در این بازدید، پس از سرکشی از بخش های مختلف این مرکز به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت و مستمع مشکلات قضایی آنان شد و دستورات لازم نسبت به مرتفع نمودن مشکلات مطروحه را صادر کرد.

ذوالفعلی نژاد همچنین از فعالیت‌های روزمره مددجویان جویا شد که اهم این فعالیت‌ها از زبان مددجویان انجام فعالیت های ورزشی و فرهنگی و اشتغال بود.

مدیرکل زندان‌های استان خطاب به مددجویان گفت: شما خود را برای دوران پس از کانون مهیا کنید. انتخاب شغل مناسب و تعیین مسیر زندگی سعادتمند باید سرلوحه رفتار شما باشد تا از بازگشت مجدد به چنین فضایی خودداری شود. جهل و نادانی سبب بیچارگی انسان است و باید در جامعه از مقاومت در برابر قانون پرهیز نمایید و همراه با اکثریت افراد جامعه پیرو قانون باشید.

ذوالفعلی نژاد در ادامه مددجویان را به انتخاب دوست مناسب توصیه کرد و افزود: کنار گذاشتن افرادی که در مسیر اشتباه شما را همراهی کرده‌اند یک ضرورت است. نتیجه دوستی با اینگونه افراد، حضور شما در کانون اصلاح و تربیت است. شما می‌توانید با انتخاب دوستان مناسب و تغییر محیط اطرافتان آینده خود را تغییر دهید.

ذوالفعلی نژاد فلسفهٔ حضور مددجویان در کانون اصلاح و تربیت را متنبه شدن فرد از اعمال گذشته دانست و افزود: در این محیط فرهنگی باید طوری رفتار نمایید که در زمان خروج از کانون از کارهای گذشته خود دوری نموده و شکر گزار خداوند متعال باشید.

مدیرکل زندان های استان پس از اقامه نماز در جمع مددجویان ضمن آرزوی آزادی برای تمامی مدجویان، از کانون اصلاح و تربیت خارج شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha