تحویل یک باب منزل مسکونی به خانواده زندانی نیازمند

مدیرکل زندان های مازندران از تحویل یک باب منزل مسکونی به مساحت ۶۰ متر زیربنا با اعتبار 350 میلیون تومان به خانواده زندانی نیازمند نکایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های مازندران در حاشیه افتتاح منزل مسکونی گفت: اداره کل زندان های مازندران همواره به دنبال حمایت از خانواده زندانیان است و در همین راستا تاکنون ۹ واحد مسکن محرومان بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان به خانواده زندانیان اختصاص یافته و ۳ واحد دیگر نیز در دست اقدام است.

وی همچنین به ۲۸ سری جهیزیه به ارزش دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان به فرزندان نیازمند زندانی اشاره کرد

استادی در ادامه از فعالیت های ستاد دیه استان مازندران تقدیر کرد و گفت : در ده ماهه امسال ۳۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی که با کمک ۱۸ میلیاردی خیرین و ستاد دیه استان به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان های مازندران ایجاد کارگاه های زود بازده و کوچک خانگی وکمک به خانواده زندانیان در اشتغال را از دیگر اهداف زندان های مازندران دانست و عنوان کرد: بیش از ۳۰۰۰ بسته کمک معیشتی نیز از طرف خیرین و انجمن حمایت از زندانیان به خانواده زندانی اهدا شد.

استادی در پایان خطاب به خانواده مددجو خاطرنشان کرد: از امروز باید با تلاش های مضاعف بتوانید زندگی خود را مجددا بسازید و با انتخاب راه درست مانع تکرار اشتباهات سرپرست خانواده شوید.

همسر مددجو نیز در این مراسم با بیان اینکه تا آخر عمرم دعاگوی خیرین هستم گفت: از سازمان زندان ها و خیرین گرامی بابت این لطفی که در حق خانواده ما کردند کمال تشکر و سپاس را دارم.

لازم به ذکر است این منزل با همکاری اداره کل زندانهای مازندران ،انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نکا و خیرین استان مازندران ساخته شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha