21 زندانی نیازمند مالی از زندان‌های ایلام آزاد شدند

حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه‌قضاییه و رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور از زندان مرکزی ایلام بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، مراسم آزادی زندانیان در آستانه سال نو با حضور معاون قوه قضاییه و رییس کل دادگستری ایلام برگزار شد و 21 زندانی نیازمند مالی با همت خیرین، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی ضمن تقدیر از تلاش های اثربخش مسئولین زندان های ایلام و خدمات قابل توجهی که در نظام زندانبانی اسلامی به جامعه مددجویان ارائه می شود، گفت: در زندان کرامت انسانی زندانیان رعایت شده و به حقوق شهروندی آنان توجه می شود. معاون قوه قضاییه افزود: تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان، کاهش جمعیت کیفری و استفاده حداکثری از مجازات جایگزین حبس است.

21 زندانی نیازمند مالی از زندان‌های ایلام آزاد شدند

این مقام مسئول در ادامه خطاب به زندانیان اذعان داشت: خیرین و نهادهای مرتبط دست به دست هم داده اند که شما از زندان آزاد شوید و در آستانه سال نو به آغوش خانواده خود بازگردید و برای جامعه به عنوان فردی مفید ایفای نقش کنید و حتی به صورت خداپسندانه به جمع خیرین بپیوندید.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در ابتدای این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون 170 زندانی نیازمند مالی از زندان آزاد شده اند که در دوسال گذشته آمار آزادی به بیش از 500 زندانی مالی می رسد. وی افزود: برای 33درصد از زندانیان شغل ایجاد شده است و 40درصد از محکومین واجد شرایط در 27 رشته فنی و حرفه ای در حال مهارت آموزی هستند.

21 زندانی نیازمند مالی از زندان‌های ایلام آزاد شدند

مدیرکل زندان های استان ایلام به خدمات حمایتی برای زندانیان و خانواده های آنان نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از 2400 بسته حمایتی و معیشتی در بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شده است. گفتنی است در ادامه این مراسم معاون قوه قضاییه از بند زندان مرکزی بازدید کرد و با زندانیان دیداری چهره به چهره داشت.

21 زندانی نیازمند مالی از زندان‌های ایلام آزاد شدند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha