۴۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اردبیل در آستانه نوروز  آزاد شدند

با حضور جمعی از خیرین و مسوولین قضایی و اجرایی اردبیل در دفتر نماینده ولی فقیه استان، مقدمات آزادی۴۰زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های این استان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، آیت‌الله عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان با قدردانی از همت خیرین نیک‌اندیش استان در آزادی زندانیان آبرومند خواستار ترویج و نشر فرهنگ نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان شد و اظهار داشت: افراد جامعه همانند اعضای یک خانواده هستند و این اعضا نمی‌توانند در مقابل مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند.

در ادامه یوسف خدادادی، نایب رئیس ستاد دیه استان با ارایه گزارشی از عملکرد این ستاد در سال جاری گفت : امسال تعداد ۲۸۵زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۱۳۵میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود : هم اکنون تعداد ۲۸فقره پرونده نیز در حال رسیدگی می‌باشد که امیدواریم به همت عزیزان خیر تا پایان سال زمینه آزادی آنان را نیز فراهم کنیم.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha