۶۴ درصد زندانیان لرستان مشغول به کار شدند

کشوری با بیان اینکه ۶۴ درصد زندانیان لرستان مشغول به کار شدند، گفت: ۱۱۰ مورد آزادی تعلیق مجازات، 4 مورد عفو موردی و ۶۵ مورد آزادی مشروط طی امسال انجام شده است.

عبدالمجید کشوری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که طی سال های اخیر در دستور کار قرار گرفت، ارائه مهارت های لازم به زندانیان بود که بتوانند با کسب مهارت بعد از آزادی از زندان مشغول به کار شوند.

وی افزود: در همین راستا با همکاری فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی به این افراد ارائه می شود و این افراد طبق علاقه در رشته ای که دارند در زندان مشغول به کار می شوند که در سال جاری با اشتغال هزار و ۹۶۹ نفر، ۶۴ درصد زندانیان مشغول به کار شده اند.

مدیرکل زندان های لرستان تصریح کرد: از این تعداد ۳۴۳ نفر در بخش کارگاهی، ۹۶۷ نفر در بخش نشسته و ۶۵۹ نفر در اعزام به کار مشغول شده اند که این افراد بعد از رهایی از زندان بهتر می توانند مشغول به کار شوند.

کشوری با اشاره به گذشت از قصاص در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک مورد گذشت از قصاص در استان انجام شده که مربوط به معلم بروجردی است که چند سال پیش به قتل رسید و چند روز پیش خانواده این معلم از قصاص گذشتند.

وی بیان کرد: همچنین در سال جاری ۱۱۰ مورد آزادی تعلیق مجازات، چهار مورد عفو موردی و ۶۵ مورد آزادی مشروط انجام شده است.

مدیرکل زندان های لرستان خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۲۱۳ مورد پابند الکترونیکی نصب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha