گفتگوی صمیمی مدیر حوزه علمیه با مددجویان بند جوانان زندان زاهدان

حجت الاسلام ابراهیمی مدیر حوزه علمیه الزهرا زاهدان در همایش روز جوان و در گپ و گفت صمیمانه با مددجویان بند جوانان، راهکارهای دینی استفاده صحیح از دوره جوانی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان، مدیر حوزه علمیه الزهرای زاهدان در این همایش اعتقاد به خواست خداوند را یکی از عوامل استفاده مناسب از جوانی نام برد و گفت : اگر جوان به این مطلب اعتقاد داشته باشد که همه امور دست خداست سرخورده نمی شود تلاش می کند ، سعی می کند اما اگر به هدفش نرسید می داند حکمت خداوند بر تلاش او مقدم است .

حجت الاسلام ابراهیمی همت بلند را یکی از ویژگی جوانان نام برد و گفت جوان باید اهداف بلند و عزم راسخ داشته باشد و ضمن استمداد از خداوند تلاشش را معطوف هدف خود بکند . ارزش انسان به قدر همت اوست که عالی باشد یا دانی ، بلند همت باشد یا بدون همت.

وی از انتخاب دوست به عنوان یکی دیگر از این عوامل یاد کرد و گفت : اهمیت دوست آنقدر است که افراد را به دوست آنان می شناسیم یعنی همان شخصیت و روحیه ای که در دوستش می بینیم در خود فرد هم انتظار است علت این موضوع از این بابت است که انسان از محیط و افراد اطرافش تاثیر می پذیرد چه تاثیر مثبت و چه تاثیر منفی .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha